Ruční ovládání brzdy a plynu http://www.jenca.cz/ 2019-11-09T04:49:54Z Joomla! 1.5 - Open Source Content Management Io 2009-04-18T22:42:52Z 2009-04-18T22:42:52Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/io Administrator fremut@rtsoft.cz <div><strong><a name="I"><span style="font-size: 18px">Ruční ovládání brzdy a plynu</span></a></strong><span></span><strong><a name="I"></a></strong></div> <div> </div> <div><a name="Io"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání Standard</span></a></div> <div> </div> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál.</div> <div> </div> <div>-<span>         </span>ovládací páka plynu a brzdy je upevněna na levé straně pod volantem ve vodorovné poloze</div> <div> </div> <div>-<span>         </span>plynový pedál se ovládá otáčením páčky k sobě směrem dolů</div> <div>-<span>         </span>plynová páčka je standardně vybaven aretací</div> <div> </div> <div>-<span>         </span>brzdí se jemným tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div> </div> <div>-<span>         </span>úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-<span>         </span>dlouholetá spolehlivost, bez potřeby údržby</div> <div>-<span>         </span>funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <div> </div> <div> </div> <div><strong><a href="http://www.jenca.cz/#head">&lt; nahoru ]</a>     </strong><a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=72&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a>{phocagallery view=category|categoryid=10|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</div> <div><strong><a name="I"><span style="font-size: 18px">Ruční ovládání brzdy a plynu</span></a></strong><span></span><strong><a name="I"></a></strong></div> <div> </div> <div><a name="Io"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání Standard</span></a></div> <div> </div> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál.</div> <div> </div> <div>-<span>         </span>ovládací páka plynu a brzdy je upevněna na levé straně pod volantem ve vodorovné poloze</div> <div> </div> <div>-<span>         </span>plynový pedál se ovládá otáčením páčky k sobě směrem dolů</div> <div>-<span>         </span>plynová páčka je standardně vybaven aretací</div> <div> </div> <div>-<span>         </span>brzdí se jemným tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div> </div> <div>-<span>         </span>úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-<span>         </span>dlouholetá spolehlivost, bez potřeby údržby</div> <div>-<span>         </span>funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <div> </div> <div> </div> <div><strong><a href="http://www.jenca.cz/#head">&lt; nahoru ]</a>     </strong><a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=72&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a>{phocagallery view=category|categoryid=10|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</div> Ia 2009-05-04T08:07:58Z 2009-05-04T08:07:58Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/ia Administrator fremut@rtsoft.cz <p><a name="Ia"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání Compact</span></a></p> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál.</div> <div> </div> <div>-          ovládací páka plynu a brzdy je upevněna na pravé straně před sedačkou řidiče a středním tunelem u řadící páky</div> <div> </div> <div>-          plynový pedál se ovládá tahem na páku směrem k sobě</div> <div> </div> <div>-          brzdí se jemným tlakem na páku od sebe směrem k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače jednotlivých funkcí, např. ovládání směrovek, světel, stěračů, klaksonu aj., dle</div> <div>           požadavků zákazníka</div> <div> </div> <div>-          pokud se ovládání nepoužívá, lze jej jednoduše sklopit mezi sedačky</div> <div>-          montáž nevyžaduje žádný zásah do interiéru automobilu, vše je upevněno na originálních šroubech nebo speciálních</div> <div>           objímkách</div> <div>-          dodáváno také v levnějším provedení Compact Ekonomy, které se liší jen tím, že nemá plastové kryty páky</div> <div>-          dlouholetá spolehlivost, bez potřeby údržby</div> <div>-          jednoduchá demontáž</div> <p>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</p> <div> <p><strong><a href="http://www.jenca.cz/#head">&lt; nahoru ]</a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=73&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a></strong></p> </div> {phocagallery view=category|categoryid=11|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff} <p><a name="Ia"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání Compact</span></a></p> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál.</div> <div> </div> <div>-          ovládací páka plynu a brzdy je upevněna na pravé straně před sedačkou řidiče a středním tunelem u řadící páky</div> <div> </div> <div>-          plynový pedál se ovládá tahem na páku směrem k sobě</div> <div> </div> <div>-          brzdí se jemným tlakem na páku od sebe směrem k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače jednotlivých funkcí, např. ovládání směrovek, světel, stěračů, klaksonu aj., dle</div> <div>           požadavků zákazníka</div> <div> </div> <div>-          pokud se ovládání nepoužívá, lze jej jednoduše sklopit mezi sedačky</div> <div>-          montáž nevyžaduje žádný zásah do interiéru automobilu, vše je upevněno na originálních šroubech nebo speciálních</div> <div>           objímkách</div> <div>-          dodáváno také v levnějším provedení Compact Ekonomy, které se liší jen tím, že nemá plastové kryty páky</div> <div>-          dlouholetá spolehlivost, bez potřeby údržby</div> <div>-          jednoduchá demontáž</div> <p>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</p> <div> <p><strong><a href="http://www.jenca.cz/#head">&lt; nahoru ]</a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=73&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a></strong></p> </div> {phocagallery view=category|categoryid=11|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff} Ib 2009-05-12T21:22:39Z 2009-05-12T21:22:39Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/ib Administrator fremut@rtsoft.cz <p><a name="Ib"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání Classic</span></a></p> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál. Základem je brzdová páka, na jejímž vrcholu je upevněna ovládací páčka plynu.</div> <div> </div> <div>-          ovládací páka plynu a brzdy je upevněna na pravé straně před sedačkou řidiče a středním tunelem u řadící páky</div> <div> </div> <div>-          plynový pedál se ovládá otáčením páčky směrem dolů</div> <div>-          plynová páčka je standardně vybaven aretací</div> <div> </div> <div>-          brzdí se jemným tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače jednotlivých funkcí, např. ovládání směrovek, světel, stěračů, klaksonu aj., dle</div> <div>           požadavků zákazníka</div> <div> </div> <div>-          pokud se ovládání nepoužívá, lze jej jednoduše sklopit mezi sedačky</div> <div>-          montáž nevyžaduje žádný zásah do interiéru automobilu, vše je upevněno na originálních šroubech nebo speciálních</div> <div>           objímkách</div> <div>-          dlouholetá spolehlivost, bez potřeby údržby</div> <div>-          jednoduchá demontáž</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>     <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=74&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=19|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> <p><a name="Ib"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání Classic</span></a></p> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál. Základem je brzdová páka, na jejímž vrcholu je upevněna ovládací páčka plynu.</div> <div> </div> <div>-          ovládací páka plynu a brzdy je upevněna na pravé straně před sedačkou řidiče a středním tunelem u řadící páky</div> <div> </div> <div>-          plynový pedál se ovládá otáčením páčky směrem dolů</div> <div>-          plynová páčka je standardně vybaven aretací</div> <div> </div> <div>-          brzdí se jemným tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače jednotlivých funkcí, např. ovládání směrovek, světel, stěračů, klaksonu aj., dle</div> <div>           požadavků zákazníka</div> <div> </div> <div>-          pokud se ovládání nepoužívá, lze jej jednoduše sklopit mezi sedačky</div> <div>-          montáž nevyžaduje žádný zásah do interiéru automobilu, vše je upevněno na originálních šroubech nebo speciálních</div> <div>           objímkách</div> <div>-          dlouholetá spolehlivost, bez potřeby údržby</div> <div>-          jednoduchá demontáž</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>     <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=74&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=19|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> Ic 2009-05-12T21:36:32Z 2009-05-12T21:36:32Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/ic Administrator fremut@rtsoft.cz <p><a name="Ic"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 36600 – brzda od sebe a plyn k sobě na jedné páce Push &amp; Pull</span></a></p> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál.</div> <div> </div> <div>-          ovládací páka plynu a brzdy je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze</div> <div>-          umístěna může být po pravé nebo levé straně volantu</div> <div> </div> <div>-          plynový pedál se ovládá tahem na páku směrem k sobě, k volantu</div> <div> </div> <div>-          brzdí se jemným tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          brzda může být vybavena aretací</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=75&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=20|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> <p><a name="Ic"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 36600 – brzda od sebe a plyn k sobě na jedné páce Push &amp; Pull</span></a></p> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál.</div> <div> </div> <div>-          ovládací páka plynu a brzdy je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze</div> <div>-          umístěna může být po pravé nebo levé straně volantu</div> <div> </div> <div>-          plynový pedál se ovládá tahem na páku směrem k sobě, k volantu</div> <div> </div> <div>-          brzdí se jemným tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          brzda může být vybavena aretací</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=75&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=20|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> Id 2009-05-12T21:37:23Z 2009-05-12T21:37:23Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/id Administrator fremut@rtsoft.cz <a name="Id"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 36800 – mechanický plyn páčka Europe, kombinovaný s brzdou</span> </a><br /><br /> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál. Zařízení tvoří brzdová páka, na jejímž vrcholu je upevněna ovládací páčka plynu</div> <div> </div> <div>-          ovládací páčka plynu s brzdou je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze</div> <div>-          umístěna může být po pravé nebo levé straně volantu</div> <div> </div> <div>-          plynový pedál se ovládá otáčením páčky směrem dolů</div> <div>-          plynová páčka může být vybavena aretací</div> <div>-          plyn se dodává také v elektronické variantě, která potřebuje k ovládání minimální sílu</div> <div> </div> <div>-          brzdí se tlakem na páčku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy může být vybavena aretací</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong>      </a><a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=76&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a>{phocagallery view=category|categoryid=21|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}<strong></strong><strong></strong></p> <strong></strong> <a name="Id"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 36800 – mechanický plyn páčka Europe, kombinovaný s brzdou</span> </a><br /><br /> <div>Mechanické zařízení je tvořeno jednou pákou, kterou lze ovládat plynový i brzdový pedál. Zařízení tvoří brzdová páka, na jejímž vrcholu je upevněna ovládací páčka plynu</div> <div> </div> <div>-          ovládací páčka plynu s brzdou je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze</div> <div>-          umístěna může být po pravé nebo levé straně volantu</div> <div> </div> <div>-          plynový pedál se ovládá otáčením páčky směrem dolů</div> <div>-          plynová páčka může být vybavena aretací</div> <div>-          plyn se dodává také v elektronické variantě, která potřebuje k ovládání minimální sílu</div> <div> </div> <div>-          brzdí se tlakem na páčku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy může být vybavena aretací</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong>      </a><a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=76&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a>{phocagallery view=category|categoryid=21|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}<strong></strong><strong></strong></p> <strong></strong> Ie 2009-05-12T21:38:12Z 2009-05-12T21:38:12Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/ie Administrator fremut@rtsoft.cz <p><a name="Ie"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 907/905 – brzda a plyn páčka na levou ruku tahem dolů</span></a></p> <div>Páčka plynu je upevněna na levé straně za volantem, u ovladače směrových světel</div> <div>-          plynový pedál se ovládá levou rukou tlakem na páčku směrem dolů podél volantu</div> <div>-          ovládání plynu se dodává také v elektronické variantě, která potřebuje k ovládání minimální sílu</div> <div> </div> <div>Brzdová páka je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze a může být též umístněna po pravé nebo levé straně volantu</div> <div>-          brzdí se tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku  je možné umístit ovladače, např. klaksonu, vypínání spojky, atd.</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=77&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=22|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> <p><a name="Ie"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 907/905 – brzda a plyn páčka na levou ruku tahem dolů</span></a></p> <div>Páčka plynu je upevněna na levé straně za volantem, u ovladače směrových světel</div> <div>-          plynový pedál se ovládá levou rukou tlakem na páčku směrem dolů podél volantu</div> <div>-          ovládání plynu se dodává také v elektronické variantě, která potřebuje k ovládání minimální sílu</div> <div> </div> <div>Brzdová páka je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze a může být též umístněna po pravé nebo levé straně volantu</div> <div>-          brzdí se tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku  je možné umístit ovladače, např. klaksonu, vypínání spojky, atd.</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=77&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=22|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> If 2009-05-12T21:40:25Z 2009-05-12T21:40:25Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/if Administrator fremut@rtsoft.cz <p><a name="If"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 907/906 – brzda a mechanický plyn kruhový na volantu</span></a></p> <div>Ovládací kroužek plynu je upevněn nad volantem</div> <div>-          plynový pedál se ovládá tlakem na kroužek směrem k volantu</div> <div>-          přidávání plynu je možné pravou nebo levou rukou v kterékoliv poloze volantu</div> <div>-          mechanický plyn je nabízen ve dvou variantách – pro vozidla vybavena airbagem a pro vozidla bez airbagu</div> <div> </div> <div>Brzdová páka je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze a může být též umístněna po pravé nebo levé straně volantu</div> <div>-          brzdí se tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače, např. klaksonu, vypínání spojky, atd.</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=79&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=23|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> <p><a name="If"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 907/906 – brzda a mechanický plyn kruhový na volantu</span></a></p> <div>Ovládací kroužek plynu je upevněn nad volantem</div> <div>-          plynový pedál se ovládá tlakem na kroužek směrem k volantu</div> <div>-          přidávání plynu je možné pravou nebo levou rukou v kterékoliv poloze volantu</div> <div>-          mechanický plyn je nabízen ve dvou variantách – pro vozidla vybavena airbagem a pro vozidla bez airbagu</div> <div> </div> <div>Brzdová páka je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze a může být též umístněna po pravé nebo levé straně volantu</div> <div>-          brzdí se tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače, např. klaksonu, vypínání spojky, atd.</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=79&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=23|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> Ig 2009-05-12T21:41:39Z 2009-05-12T21:41:39Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/ig Administrator fremut@rtsoft.cz <p><a name="Ig"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 907/906 GV – brzda a elektronický plyn s kruhovým ovladačem na volantu</span></a></p> <div>ovládací kroužek plynu je upevněn nad volantem</div> <div>-          plynový pedál se ovládá tlakem na kroužek směrem k volantu</div> <div>-          přidávání plynu je možné pravou nebo levou rukou v kterékoliv poloze volantu a vyžaduje minimální ovládací sílu</div> <div> </div> <div> Brzdová páka je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze a může být též umístněna po pravé nebo       levé straně volantu</div> <div>-          brzdí se tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače, např. klaksonu, vypínání spojky, atd.</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=80&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=24|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> <p><a name="Ig"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 907/906 GV – brzda a elektronický plyn s kruhovým ovladačem na volantu</span></a></p> <div>ovládací kroužek plynu je upevněn nad volantem</div> <div>-          plynový pedál se ovládá tlakem na kroužek směrem k volantu</div> <div>-          přidávání plynu je možné pravou nebo levou rukou v kterékoliv poloze volantu a vyžaduje minimální ovládací sílu</div> <div> </div> <div> Brzdová páka je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze a může být též umístněna po pravé nebo       levé straně volantu</div> <div>-          brzdí se tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače, např. klaksonu, vypínání spojky, atd.</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=80&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=24|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> Ih 2009-05-12T21:42:26Z 2009-05-12T21:42:26Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/ih Administrator fremut@rtsoft.cz <p><a name="Ih"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 907/916 GV – brzda a elektronický plyn s kruhovým ovladačem pod volantem</span></a></p> <div>Ovládací kroužek plynu je upevněn pod volantem</div> <div>-          plynový pedál se ovládá tahem kroužku směrem nahoru k volantu</div> <div>-          přidávání plynu je možné pravou nebo levou rukou v kterékoliv poloze volantu a vyžaduje minimální ovládací sílu</div> <div> </div> <div>Brzdová páka je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze a může být též umístněna po pravé nebo       levé straně volantu</div> <div>-          brzdí se tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače, např. klaksonu, vypínání spojky, atd.</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <div> </div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=81&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=25|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> <p><a name="Ih"><span style="font-size: 14px">Ruční ovládání 907/916 GV – brzda a elektronický plyn s kruhovým ovladačem pod volantem</span></a></p> <div>Ovládací kroužek plynu je upevněn pod volantem</div> <div>-          plynový pedál se ovládá tahem kroužku směrem nahoru k volantu</div> <div>-          přidávání plynu je možné pravou nebo levou rukou v kterékoliv poloze volantu a vyžaduje minimální ovládací sílu</div> <div> </div> <div>Brzdová páka je upevněna pod volantem ve vodorovné poloze a může být též umístněna po pravé nebo       levé straně volantu</div> <div>-          brzdí se tlakem na páku směrem od sebe k přístrojové desce</div> <div>-          páka brzdy je standardně vybavena aretací</div> <div>-          na páku je možné umístit ovladače, např. klaksonu, vypínání spojky, atd.</div> <div> </div> <div>-          úprava vyžaduje minimální zásah do interiéru automobilu</div> <div>-          funkce pedálů zůstává zachována, automobil lze i nadále řídit klasickým způsobem</div> <div> </div> <p><a href="http://www.jenca.cz/#head"><strong>&lt; nahoru ]</strong></a>      <a href="http://www.jenca.cz/index.php?option=com_content&amp;view=article&amp;id=81&amp;catid=37&amp;Itemid=53"><strong>[ Další obrázky ... ]</strong></a><strong>{phocagallery view=category|categoryid=25|displaybuttons=1|displayname=0|displaydetail=0|displaydownload=0|imageshadow=shadow1|bordercolor=#ffffff|bordercolorhover=#0066ff}</strong></p> I2a 2009-05-13T22:23:08Z 2009-05-13T22:23:08Z http://www.jenca.cz/cs/upravy-pro-postizene/i2a Administrator fremut@rtsoft.cz <p><span style="font-size: 18px"><strong><a name="I2">Ruční ovládání spojky</a></span></strong></p> <div><span style="font-size: 14px"><a name="I2a">932 elektronická spojka syncro drive</a></span></div> <div>&nbsp;</div> <div>U automobilů s&nbsp;mechanickou převodovkou nahrazuje nožní ovládání spojkového pedálu. Špičkové elektronické zařízení ovládá pomocí elektromotoru uloženém ve vodě odolném pouzdře v&nbsp;motorovém prostoru spojkový pedál</div> <div>&nbsp;</div> <div>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; řídící jednotka spojky neustále kontroluje otáčky motoru a rychlost automobilu, dokonale tak vyhodnocuje situaci a&nbsp;ovládá spojkový pedál tak, aby zvládla každý požadavek řidiče</div> <div>- &nbsp;&nbsp;&nbsp; rozjezd vracení spojkového pedálu po přeřazení a vymáčknutí pedálu (spojky) se nastavuje dle potřeby řidiče pomocí programátoru</div> <div>- &nbsp;&nbsp;&nbsp; řazení rychlostních stupňů řadící pákou zůstává zachováno, jen je na hlavici řadící páky umístěn infra senzor, který při kontaktu s&nbsp;rukou dá povel spojce vyšlápnout pedál</div> <div>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; po přeřazení sundáme ruku z&nbsp;infra čidla a spojkový pedál se vrátí do horní polohy</div> <div>- &nbsp;&nbsp;&nbsp; na ovladači můžeme přepínat mezi jízdními režimy &ndash; normální, sportovní a brzdění motorem (jízda z&nbsp;kopce, v&nbsp;koloně apod.)</div> <div>- &nbsp;&nbsp;&nbsp; vhodná pro nejmodernější benzínové a naftové motory</div> <div>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; při vypnutí elektronické spojky tlačítkem lze spojkový pedál ovládat standardním způsobem nohou</div> <div>&nbsp;</div> <div>&nbsp;</div> <div><strong><a href="http://www.jenca.cz/#head">&lt;&nbsp;nahoru&nbsp;]</a> </strong> <p><span style="font-size: 18px"><strong><a name="I2">Ruční ovládání spojky</a></span></strong></p> <div><span style="font-size: 14px"><a name="I2a">932 elektronická spojka syncro drive</a></span></div> <div>&nbsp;</div> <div>U automobilů s&nbsp;mechanickou převodovkou nahrazuje nožní ovládání spojkového pedálu. Špičkové elektronické zařízení ovládá pomocí elektromotoru uloženém ve vodě odolném pouzdře v&nbsp;motorovém prostoru spojkový pedál</div> <div>&nbsp;</div> <div>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; řídící jednotka spojky neustále kontroluje otáčky motoru a rychlost automobilu, dokonale tak vyhodnocuje situaci a&nbsp;ovládá spojkový pedál tak, aby zvládla každý požadavek řidiče</div> <div>- &nbsp;&nbsp;&nbsp; rozjezd vracení spojkového pedálu po přeřazení a vymáčknutí pedálu (spojky) se nastavuje dle potřeby řidiče pomocí programátoru</div> <div>- &nbsp;&nbsp;&nbsp; řazení rychlostních stupňů řadící pákou zůstává zachováno, jen je na hlavici řadící páky umístěn infra senzor, který při kontaktu s&nbsp;rukou dá povel spojce vyšlápnout pedál</div> <div>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; po přeřazení sundáme ruku z&nbsp;infra čidla a spojkový pedál se vrátí do horní polohy</div> <div>- &nbsp;&nbsp;&nbsp; na ovladači můžeme přepínat mezi jízdními režimy &ndash; normální, sportovní a brzdění motorem (jízda z&nbsp;kopce, v&nbsp;koloně apod.)</div> <div>- &nbsp;&nbsp;&nbsp; vhodná pro nejmodernější benzínové a naftové motory</div> <div>-&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; při vypnutí elektronické spojky tlačítkem lze spojkový pedál ovládat standardním způsobem nohou</div> <div>&nbsp;</div> <div>&nbsp;</div> <div><strong><a href="http://www.jenca.cz/#head">&lt;&nbsp;nahoru&nbsp;]</a> </strong>